• Press
    www.press.pl

    Najświeższe informacje o mediach, reklamie, Public Relations

  • Aktualności
  • Gemius/PBI: w październiku Onet.pl zwiększył przewagę nad WP.pl

    W październiku Onet zwiększył przewagę nad Wirtualną Polską – strona główna Onet.pl (RAS Polska) miała ponad 737 tys. użytkowników więcej niż WP.pl (Wirtualna Polska). We wrześniu różnica wynosiła prawie 630 tys.


  • Latkowski uruchomił projekt dziennikarstwa śledczego "Konfrontacja"

    Ruszył nowy projekt Sylwestra Latkowskiego – serwis Konfrontacja.com.pl i internetowy magazyn reporterski "Konfrontacja". Magazyn nie ma stałej redakcji i będzie się ukazywał nieregularnie.


  • Transmisja "Koncertu dla Niepodległej" miała 2,36 mln widzów

    Średnio 2,36 mln widzów oglądało w TVP 1 i TVP Polonia transmisję "Koncertu dla Niepodległej" z PGE Narodowego. Retransmisja przyciągnęła do TVN i Polsatu 1,34 mln widzów.


  • Małgorzata Szejnert AuTORytetem w plebiscycie MediaTory

    W 12. Plebiscycie MediaTory - Studenckie Nagrody Dziennikarskie AuTORytetem została reporterka i pisarka Małgorzata Szejnert.


  • CNN pozywa administrację Trumpa

    Telewizja CNN pozwała we wtorek administrację prezydenta Donalda Trumpa w związku z odebraniem stałej akredytacji prasowej głównemu korespondentowi tej sieci w Białym Domu Jimowi Acoście.


  • Grupa Żywiec przejmuje Browar Namysłów

    Grupa Żywiec kupuje za 0,5 mld zł od Chicago Poland Investment Group, LLC 100 proc. udziałów w Browarze Namysłów. Do finalizacji transakcji potrzebna jest zgoda UOKiK.


  • Niezależny rosyjski tygodnik zebrał kwotę na zapłacenie rekordowej grzywny

    Niezależny rosyjski tygodnik "The New Times" zebrał pieniądze na zapłacenie nałożonej na niego grzywny w wysokości 22 mln rubli (ok. 325 tys. dolarów). Jest to najwyższa grzywna wymierzona jakiemukolwiek z mediów rosyjskich w historii.


  • "PS": Ekstraklasa SA oferuje TVP pakiet transmisji za 55 mln zł rocznie

    Ekstraklasa SA przedstawiła TVP ofertę rocznego pakietu transmisji 37 atrakcyjnych meczów piłkarskiej ekstraklasy za 55 mln zł plus bonusy - informuje "Przegląd Sportowy".


  • Zaremba do dziennikarzy "Wiadomości": "jaki wy zawód wykonujecie?"

    Publicysta Piotr Zaremba skrytykował na Facebooku wtorkowe wydanie "Wiadomości", w którym informacja o dymisji szefa KNF po artykule "Gazety Wyborczej" została podana jako czwarta w kolejności. Szef TAI Jarosław Olechowski napisał na Twitterze, że materiał został zapowiedziany na początku wydania, a "widownia rośnie wraz z jego trwaniem".


  • wPolityce.pl zarzuca polskim mediom, że pisały na zlecenie oligarchy

    Serwis wPolityce.pl opublikował artykuł nt. węgla sprowadzanego do Polski z Donbasu, w którym pisze, że polskie media, które opisywały tę sprawę, mogły działać na zlecenie ukraińskiego oligarchy Rinata Achmetowa. Dziennikarze "Dziennika Gazety Prawnej", który opisuje tę sprawę od ponad roku, krytykują wPolityce.pl za nierzetelność.


  • Po nieudanej promocji "Sprytnie i tanio" Lidl prowadzi akcję edukacyjną i szkolenia

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zdecydował, że Lidl Polska ma przeprowadzić akcję edukacyjną dla klientów i szkolenia dla rzeczników konsumentów. To polubowne ustalenie w związku z kampanią marketingową Lidla z 2016 roku, do której UOKiK miał zastrzeżenia.


  • Autorzy książki o Macierewiczu chcą przeprosin od Sławomira Cenckiewicza

    Anna Gielewska i Marcin Dzierżanowski z tygodnika "Wprost" (AWR "Wprost") chcą przeprosin od Sławomira Cenckiewicza za to, że w tygodniku "Do Rzeczy" (Orle Pióro) napisał o nich, że fałszowali dokumenty, na które powołują się w swojej książce "Antoni Macierewicz. Biografia nieautoryzowana" (Wydawnictwo Znak).


  • Dziennikarze TVN laureatami Nagrody Radia Zet im. A. Woyciechowskiego

    Bertold Kittel, Anna Sobolewska i Piotr Wacowski zdobyli tegoroczną Nagrodę Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego.


  • Rp.pl pokazuje film o swoim wydawcy - Grzegorzu Hajdarowiczu

    W serwisie internetowym Rp.pl będzie dostępny film "Obywatel GH. Grzegorz Hajdarowicz z innej strony", opowiadający o życiu głównego akcjonariusza Gremi Media SA, wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej".


  • UKE ukarał Orange Polska za SMS-y marketingowe - 9,1 mln zł

    Urząd Komunikacji Elektronicznej nałożył karę 9,1 mln zł na Orange Polska SA za wysyłanie SMS-ów marketingowych klientom bez ich zgody.


  • O perfumach Majdana stało się głośno, gdy Chanel zażądała ich wycofania z rynku

    Francuska firma Chanel chce wycofania z rynku perfum Vabun for Lady No.5, produkowanych przez polską firmę należącą do byłego piłkarza Radosława Majdana.


  • Netflix chce wprowadzić tańszy abonament w biedniejszych krajach

    Netflix pracuje nad tańszą wersją abonamentową. Oferta ma być skierowana do klientów z mniej zamożnych rynków.


  • Bijan Khezri obejmuje 20 proc. udziałów w Marquard Media Group

    Bijan Khezri, CEO i członek rady nadzorczej Marquard Media Group oraz prezes Marquard Media Polska, obejmuje 20 proc. udziałów w Marquard Media Group AG.


  • Średnia sprzedaż pierwszych numerów polskiego "Vogue" to ponad 82,7 tys. egz.

    Średnia sprzedaż pierwszych pięciu numerów miesięcznika "Vogue Polska" (Visteria) wynosiła 82 742 egz. - wynika z danych wydawcy.


  • "Ameryka Express" przeprasza za kontrowersyjny odcinek

    Na profilu facebookowym programu TVN "Ameryka Express" przeproszono za jedną z konkurencji z ostatniego odcinka. Przeprosiny opublikowała też na Instagramie prowadząca Agnieszka Woźniak-Starak. Kontrowersyjny odcinek zniknął z serwisu Player.pl.


  • Gremi Media wierzy, że odzyska od Ruchu połowę przeterminowanych należności

    Gremi Media SA, wydawca m.in. "Rzeczpospolitej", odpisze od tegorocznego wyniku finansowego część przeterminowanych należności, które mogą pozostać niespłacone. Chodzi o 4,9 mln zł należne od dystrybutora prasy - spółki Ruch SA.


  • Gemius/PBI: w październiku Grupa RAS Polska lepsza od Facebooka

    Serwisy Grupy Ringier Axel Springer Polska w październiku pod względem liczby użytkowników wyprzedziły Facebook.com.


  • KRRiT dostała skargi na brak obiektywizmu w TVP Info

    Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała dwie skargi na wypowiedź współprowadzącej wieczór wyborczy w TVP Info.


  • Wirtualna Polska z zyskiem 49,4 mln zł, ale Telewizja WP ze stratą

    Grupa Wirtualna Polska Holding w trzech kwartałach 2018 roku osiągnęła 49,4 mln zł zysku netto (30,3 mln zł w tym samym okresie 2017 roku) przy przychodach sprzedażowych 393,8 mln zł (wzrost o 21,1 proc.).


  • Anna Lewandowska ambasadorką marki Huawei

    Trenerka fitness Anna Lewandowska została twarzą producenta telefonów Huawei.


  • Oddaj swój głos na ten kanał





    Wybierz ocene